birthday gurl yaw .

18 may 2013

haii , assalamualikum peeps ~ huwaaaaaaaa ! hari ni, umur aku dah 17 tahun 2 hari :D hahaha yeahh dah besar dah aku . tak sangka *terharu sangat* thanks mak , sebab jaga adik . sayang mak sangat sangat . muah muah muah ! heeee , jadi . macam biasa lah birthday aku . every year , mesti ramai yang bertungkus lumus , susah payah nak celebrate birthday aku . ahhh ! perasan siaaaa . hahaha jangan percaya weh . aku tipu jeh .

haaaaa ! kan birthday aku kan sama dengan hari guru . so , mesti ada sambutan hari guru kan . mesti lah kena buat macam macam untuk celebrate cikgu cikgu semua kan . jadi apa salah nya aku nak tumpang sekaki juga :P seronok ? eh,  gila kau tak seronok .tak belajar okay hari tu ! hahaha , masa sambutan hari guru tuh , biasalah budak2 sekolah sibuk buat perform , serious memang DEABAK sehh ! hah , untuk siapa semua tuh ? hah mesti lah untuk aku kan  *ecececeh , perasan lagi*  tu yang seronoknya tu . hahaha xD jadi apa yang bestnya birthday aku kali ni . hmmm ~ tak lah best mana pun . cukup lah ada yang wish aku . heee :')


yang ni . spoil doh muka aku . asal rupa gitu ? hah dah sah2 lah kena buli dengan kawan aku . masa ni otw nak balik rumah , tetiba lalu simpang 4 depan sekolah tuh  , kawan2 panggil aku . so aku berhenti lah kat tepi jalan tuh . lepas tu , dandan pulak nyanyi nyanyi happy birthday bagai . malu dohhh >,< hahha . hmm borak borak kejap dengan diorang semua , pastu tetiba Anis. member aku ni cakap , sebaik tak ada tepung . kalau tak habes lah ~ hah , lega gila bila dia cakap macam tu . tapiiii !!! tak lama lepas tuh , Ajun hulur ice cream depan muka aku . ingatkan nak bagi aku makan , rupanya !!!!  diorang sapu ice cream tu dekat muka aku . tak guna gila ! melekit lekit muka aku masa balik rumah . hahaa sebaik masa tuh memang nak balik rumah . hah , gila lah korang ni :D


yang ni pulak,  hadiah yang Nazirul kasi , budak kelas aku . pelik pelik jelah diorang ni . tahu lah kuat politik , sampai hadiah aku pun bagi pasal politik juga . haish , macam macam lah dia ni . dia kata dekat aku , hadiah tu sekarang memang tak penting  , tapi akan jadi penting masa 4 tahun akan datang . hah , sakai lah :D tapi tak ape lah , kawan kan . so aku ambil jelah . ahahaha . thank you abang :)

haaaa . ni pulak , shamir kasi a.k.a kakak aku :P dia ni macam tahu tahu je aku suka warna biru tau . heeee comel kan key chain ni . love much ! thank you memer :*

ehemm :') yang ni pulak . someone yang special kasi . hah , malu pulak nak cerita >,< siapa dia ? ermm , ermm . . . eheheh . someone yang aku maksudkan tuh  hmm nashi shamell , and he is my boyfriend . dia bagi hand by hand tau hadiah tuh , nak nak lagi hantar hadiah tu depan rumah aku . haaa , seriously gentle sangat . hahahaha . erm jam yang dia bagi tu , sama dengan jam dia tau . jam couple mungkin . sebab semalam keluar minum dengan dia , nampak dekat tangan kiri dia pakai jam yang sama macam jam yang dia bagi aku tuh . hihihihi so shuuwwiiitt lah <3 hah patung tuh pulak . dia macam tahu tahu je yang aku nak sangat patung stitch tu . at last dapat juga , thank you sayang :*

again hari yang sama , malam .dia datang rumah aku lagi sekali . sebab apa ? sebab aku lah , aku mengada ngada sangat nak makan tomyam . so dia pun belikan lah . yelahh birthday girl lah kata kan . layan jelah apa aku nak kan . hahahaha . jahat aku ni . dia juga yang baik kan ~ haaa whatever , bukan pernah pun dapat macam tuh . dengan dia jeh baru dapat tau . iloveyou sayang .

haaa , okay tuh jeh nak story pasal birthday girl yang dah lepas 2 hari sudah . thanks semua yang wish okay . sayang korang banyak banyak .

baii , assalamualaikum ~