remember me ?

10 july 2013



assalamualaikum warga stalker semua , rindukan saya ? saya pun rindu kan blog saya juga :/ wkwkwkwk xD 2 bulan tak usik blog ni . haihh , see ?! nampak tak yang aku busy ni ?huhh , bersawang sawang mungkin blog ni agaknya . sokay , nak dekat raya nanti baru kemas semula :*

straight to the point jelah . emm k, nak cerita satu benda ni . eh jajajajap , sebelum tu . nak tanya korang lah kan . apa korang rasa kalau ex korang benci korang tanpa sebab ? mesti sakit hati kan kan ? k sama ahh macam aku juga .I don't know why ahh , ex aku tuh benci aku sampai bila nampak aku jeh mesti dia nak pandang tempat lain . ada hantu raya ke dekat aku sampai tak nak pandang aku bagai ? ke saka ? ataupun bajang ? erghhhh seriously sentap ngat :/ kalau yew pun benci aku . tak payah lah sampai nak buat macam tu sekali . even aku ni tak cantik , tak comel , tak perfect macam gf kau yang kau sanjung sanjungkan tu . kau kena ingat juga , aku ni pernah wujud suatu masa dulu dalam hidup kau juga k . aku ni juga yang kau pernah sayang dulu . kau ingat tak ?

tak ingat ? k bagus lah kau ni duhh . hmmm biasalah lelaki , dah dapat baru lupakan yang lama . huhuhu kejam . k forget it ~  pape pun aku sebagai orang yang pernah sayangkan kau dulu ni kan *cewahhh ayat tak boleh go duhh xD wkwkwkwk . aku tetap doakan yang terbaik untuk kau . even kau tak kan pernah mengaku yang aku ni pernah jadi cinta hati kau sekali pun kan ? *katanyaaaa . hah, aku harap kau berubah jadi yang lagi baik dari dulu k . takpe lah , kalau kau nak benci aku pun apa jeh yang aku boleh buat kan ? hati orang kita tak boleh nak paksa . hmmmmm :') wehh , aku nak tanya benda ni lama dah dekat kau sebenarnya . emmm, kau sebenarnya kan . ingat tak jalan nak pergi sekolah ni ? kau sedar tak yang kau nak SPM tahun ni ? ke kau dah hilang ingatan ni wehh ? yelak , mana tahu nak lupakan aku . habes semua benda kau lupakan . erghhh ! dah berapa lama tak nampak kau datang sekolah duhh. ke kau jaga wife kau dekat rumah ni ? huhh untung lah sayang wife , sanggup buat apa je kan :'D huhuhu. wehh ! berubah please ? aku tengok kau ni makin tak terurus je sekarang ni . asal ehhh ? haihhh penat jaga 3 tahun dulu , tapi jadi camni . sedih duhh :/ bukan apa  , aku cuma nak kau berjaya jeh one day nanti , bukan jual nasi ayam dara sampai bebila . fahamkan maksud aku ? k thanks.

eheh , aku over ehh ? ahh lantak lah nak kata aku ni sebok hal orang ke apa . bukan nak berlagak perfct ke apa , cuma nak nasihat jeh . kalau tak nak dengar , suka hati kau lah yew . atleast kau ada kesedearan sikit . heee seriously kalau entry ni buat sesiapa sentap , aku minta maaf sesangat sangat k :*

huh baii got to go , assalamualaikum ^^,
iloveyou ♥