14 may 2013


assalamualaikum , hai sweet stalker . ada lagi ke ? haha . tahu dah , aku lama sangat tak update kan . hmm rindu sangat nak taip panjang panjang ni and now ! ini lah masanuntuk lepaskan semuanya . errr tak lah semua sangat . heee . hmm I don't know why lah , kata-kata lelaki memang susah nak percaya . nak nak lagi dengan orang yang pernah tipu kita kan ? hmm susah lah kalau hidup asyik nak gebang je cerita kau . dapat apa weh kalau nak menipu ? haishh . bawak bawak lah ubah perangai tuh k . naik muak dah aku nak dengar cerita kau semua tuh .

nvm , actually aku nak story about my ex . eh siapa siapa ? ex ? kenapa ex pulak ? haaah yelah ex , eh suka hati lah nak cerita pasal dia pun . kesah pulak kan :P about 4 bulan dah aku bukan dengan dia lagi and right now aku dapat tahu yang dia dah ada pengganti .woaaaaaa , biasalah lelaki kan . depa bukannya ada perasaan pun. kalau boleh , hari ni putus , esok juga nak cari yang baru . hebat gila :O seriously , aku okay je kalau dia ada pengganti . sebab aku tahu , perempuan tuh mungkin lagi bagus dari aku or baik or cantik or faham dia or penyabar or 'SETIA' mungkin ? errrrrr ~

jadi , kalau dah berlaku sebegitu rupa . benda pertama yang ex selalu kata untuk ex kesayangan dia ialah ehem ehem 'DEAR EX , AKU HARAP KAU BAHAGIA DENGAN DIA , KEKAL AND BLAR BLAR BLARR .... ' something like that lah . huh , bosan lah ayat gitu . aku rasa nak ubah sikit lah ayat tu . ayat mesti lah kena jujur dan ikhlas kan . hah aku rasa aku nak kata macam ni pulak dekat ex aku tuh . ehem ehem  'ASSALAMUALAIKUM . DEAR EX , AKU DAH TAHU KAU DAH ADA PENGGANTI KAN ? BAGUS LAH . HEE AKU HARAP KAU DAH SEDIA DAN SABAR UNTUK MENERIMA SEMULA BALASAN YANG KAU PERNAH BUAT SUATU KETIKA DAHULU DEKAT AKU OKAY :') . . . . ' hahaha , cool right ? ayat mesti kena menyengat . hahaha . merepek jelah aku ni . hmmm tipu lah kalau aku kata tak sedih kan . orang yg pernah kita sayang dah pergi dekat orang baru . hmm tapi nak buat macam mana . dah takdir , and ada hikmah semua ni jadi . nak atau tak , aku kena terima juga !

tak kesah lah siapa pun yang ganti tempat aku , aku cuma harap dia lagi bagus dari aku dan pandai jaga hati dan perasaan kau . itu jeh :) okay lah baii

gtg , assalamualaikum peeps !