watching movie

8 march 2013

assalamualaikum , morning !!! awalnya bangun hari ni . sebab apa? sebab selesema punya pasal memang tak sedap lah nak tidur . rasa macam tanak pergi sekolah je hari ni . tapi exam tak habes lagi laaa ~ huuuu kalau exam masa selesema mesti tak boleh nak fokus *ayat terbalik ehh ? haha . nanti aku main buat je tapi tak faham soalan . tak pasal pasal tak ada markah even exam pendidikan jasmani and sivik tapi itu pelajaran juga right :)

about the title , hehe cerita dah lama dah tapi nak cerita juga . dua minggu lepas hari sabtu , tiba tiba mengada nak tngok movie laaa apa laa kan . actually aku ajak bestfriend aku , tapi dia tak pergi pun so aku pun ajak laa kekasih hati aku yang dulu tu , sebab dia kata dia free sabtu tu . so macam biasa lah , aku mesti kena tunggu dia dekat ktm berjam jam . huuu part tu paling tak suka . call banyak kali bukanya sedar pun , duduk jela sorang sorang dekat ktm tuh . then dia sebok call tanya aku dekat mana and blar blar blar  . . so aku pun menunggu dengan penuh kesabaran ! haha . bila aku call tnya dekat mana , dia cakap nak smpai dah nak smpai . tah bila masa dia nak smpai entah la . then train pun sampai , dalam hati aku dah panas dah ni sebab train dah smpai and dia tak smpai smpai . dandan 2,3 saat macam tuh dia kelua dari kereta and train tu blar macam tu jeh ! ohhh again aku kena macam tuh , sebelum ni dia pernah buat macam tuh juga . aaaaaaaaaaaaaaaaaaa! tak guna betol aku punya lah lama tunggu  , then blar macam tuh depan mata aku . grrrrr !

lepas train blar aku pun blar juga duduk sorang2 . pastu dia pun menggedik cakap sorry sorry . huh rimas aku . tak lama lepas tuh okay dah . masa smpai dkt mid , dah beli ticket semua . pegi round round dekat situ . and then makan dekat mcd depan beli ticket wayang tuh . dah kenyang dah terus masuk cinemas , so sweet suap kan dia popcorn and tngok cerita PADA SUATU CINTA DAHULU with him . part yang sedih2 msti aku nak menangis sebab teringat yang dulu dulu . tapi aku sabar je . tanak nangis depan dia . haaa after habes cerita tu . seriously aku tak ada mod and tak banyak cakap . kesian pulak dekat dia . haha . penat jalan jalan jalan , lepas tu duduk lepak kejap . masa tuh aku diam jeh . and dia tiba tiba start bukak cerita pasal kes hari tuh . aku tanak ingt benda tuh tapi dia still cakap juga . aku just dengar jeh , sebab tanak ingt bnda dah lepas yg boleh buat aku menangis dekat situ nanti . and lepas tuh , aku ada lah snap gambar dengan dia . tapi tak banyak pun adalah 2,3,4 gambar . heee :)
 seriously aku sayang kan relay kita , tapi nak buat macam mana kan . takdir . hey ! siapa kata dah break up tak boleh jadi kawan ? tngok aku , boleh je . chill lah , ni bukan about perkahwinan . ni cuma cinta monyet je . so what the problems kalau jadi kawan pun ~ kalau ada jodoh tak kemana kan :) and alhamdulillah hubungan aku dengan dia tak terputus pun , still ada hubungan even sebagai kawan .

brb , assalamualaikum .