he is my brother

13 march 2013


assalamualaikum and hai . woaaaa gambar siapa dekat atas tuh ? hihih spoil abang aku mata nak terpejam pulak dah . haha . btw tu gambar masa kecil dulu aku yang pakai baju 'bebet' warna hijau tu . and sebelah aku tu ialah abang kesayangan aku . masa ni tengah makan dadeh . see aku makan comot kan . alaa biasalah bebudak lagi kan . hahaha .

aku dengan dia memang rapat sangat maybe sebab jarak umur cuma 2 tahun je kot . sebab tu rapat . MAYBE laaa . so pape hal aku selalu laa story dekat dia , gaduh pun selalu juga , tarik rambut laa , main kepala lah , haaa macam macam . so dia jelah abang yang aku boleh harap , maksud aku bukan abang aku yang lain lain tu tak boleh di harap . cuma diorang dah kahwin , so faham faham jelah kan macam mana .

masa aku belum ada lesen motor . dia lah jadi driver aku hantar sana sini , smpai gaduh pun ada juga sebab asyik ambil hantar aku je kan . haha siapa tak bengang right ? haha . aku ingat lagi , masa dia sekolah sesi pagi dengan aku . aku balik sekolah dengan dia jalan kaki , then aku cerita lah pasal bf aku curang bagai lah kan . then tetiba dia ambil motor bawak aku pegi jumpa bf aku dekat tempat dia selalu lepak . lepas tu dia tnya , dekat bf aku 'kau buat apa dekat adik aku?' woaaa gila kan abang aku . haha bf aku gelabah gila babeng la aku cakap . abang aku sebelum nak blar siap gertak lagi , dia cakap 'kau buat lagi sekali dekat adik aku macam ni aku bagi kau mangga ni sekali' bf aku diam je . hohoho gentle lah abang aku ni.

so , that's why laa aku kata dia abang kesayangan aku . seriously kalau dia tade aku mesti diam je macam tak ada adik beradik even aku ada adik . hmm tapi aku hanya rapat dengan dia sorang je . haha .

gtg . assalamualaikum