friendship

3 march 2013



haii march pelase be nice to me ! hiwhiw sekejap gila dah bulan 3 ? ouh tidakk !! tak lama jela lagi SPM akan datang . huhh ! tak ready lagi maaaaa :( right now aku kena bangun . *yatie wake up wake up lorh ! haaa okay okay . hehe today I'm going to . . . . cecehhh speaking pulak hai >< hari nak nak cerita about friendship aku .

btw , he is my new friend . ada lah sekali dua jumpa dia , itu pun bila dia balik dari asrama . kenal dia pun sebab dia kawan dgn EX aku .. selalu la tnya tentang EX aku tu dekat dia sebab tahun lepas diorang satu sekolah . tapi lain tingkatan . lepas tu lama lama lama lama macam tu , start dekat twitter baru rapat dengan dia . dia jenis layan je semua orang kan . maybe sebab tu rapat dengan dia kot . haha

first jumpa dengan dia, masa tu dia yg ajak jalan jalan . so aku on jelah . chill lah kawan kan ;) ouh mula mula jumpa , serious menggigil kot . haha ! then okay laa lepas tu bila dia dah start cerita . haha macam macam lah borak even ada benda yang aku tak dengar bila dia cerita . heee kesian kau mok :D second jumpa dia bawak aku naik motor . tapi motor tu aku punya . hahaha 10 kali juga lah tawaf dekat tempat yang sama . dia bawak motor like orang gila . tak suka aku , kalau aku tahu baik aku bawak je . huh -,-

tapi hubungan kami tak macam tu dah , sejak dia kenal member aku sorang ni . tengok dia macam tak layan aku macam kawan dia je . kesian aku . tapi sebab dua dua tuh kawan aku . better aku diam kan je biar diorang bahagia . lagi pun aku tak suka lah nak gaduh ni . serious terasa la juga bila dia tinggalkan tweet aku lepas tu dia tweet dgn member aku .  sebelum ni dia tweet dengan kawan kawan dia , still lagi tweet aku .but now ! heeee tape lah . aku tanak lah ambil port benda ni . nanti bergaduh pulak , no laa aku sayang friendship kita . lama lama nanti aku biasa lah , don't worry about me lahh geng . hahaha korang boleh teruskan seperti sekarang and selamanya okay .

aku taknak salah kan sesiapa lah dalam masalah ni , maybe dugaan . tuhan nak uji sejauh mana  kesabaran aku untuk kawan kawan aku . yaa biasa lah , hidup kalau tade dugaan mesti tak sah kan . so think positive ! geng aku tahu kau ni peramah kan , aku je yang lebih lebih pulak nak terasa bagai kan . haha . dahh la , segan aku >< hopefully kita akan jadi kawan sampai bila bila . kau kawan yang paling caring pernah aku jumpa . hahaha thanks firdaus fuad

gtg , assalamualaikum ~