bye JANUARY 2013

31 january 2013



ASSALAMUALAIKUM ! haiii lamanya tak bukak blog ni . rindu gilaa :') maaf ye babyy blog . saya bussy dgn sekolah . jadi tak ada masa nak menaip naip ni . almaklumlahh saya budak sekolah lagi . hihihihi . act banyak sangat masalah jadi bulan ni . tak tahu lah nak cerita yg mana satu dulu . hmmm tapi semuanya menyayat hati >< cewahhhh !

okay nak cerita pasal status aku sekarang lah . eherm ehermm . saya nak umumkan bahawaaaaaaaa ! *bunyi drum* AKU DAH SINGLE ! hahahahaha. wahhh bangga ni jadi single . bhahahaha ! tipu lah siapa yg jadi single tuh tak sedih , mestilah sedih kan . nak nak lagi yg dah bertahun tahun couple ni . macam sia sia jeh hubungan yg kita pertahankan . tapi aku sedar yg manusia hanya merancang , tapi yg tentukan semua ni kerja TUHAN kan .hmmm aku pun tak tahu dari mana punca nya semua ni jadi . tapi tapelahh yg lepas tu lepaskan . hidup masih panjang lagi . nak nak lagi aku SPM tahun ni . mestilah kena all-out .nasib baik lahh ada my sweety bestfriend yg selalu bagi semangat and dengar semua masalah aku . seriously aku sayang kau sangat duuu . thanks ECHAA sebab selalu ada masa untuk aku susah atau senang :D *muahmuahmuah . hahaha .

dear EX , aku tahu aku tak boleh jadi yang terbaik untuk kau and relay kita . tapi aku akan selalu doakan yang kau akan jumpa someone yang lagi baik dari aku . maybe aku yang pertama dalam hidup kau , tapi bukan yang terakhir . TUHAN je yang tahu apa aku rasa masa kau buat keputusan tuh . tak expect pun semua benda ni jadi . rasa mcm baru semalam je kita kenal , tapi tak sampai 1 saat semuanya dah berubah  . aku tak pernah terfikir langsung yg semuanya akan jadi seteruk ni . tapi apakan daya , cuma manusia yg memang tak sempurna , sebab tu lah manusia harus lengkap melengkapi kan . tape , apa pun kau buat aku tahu semua untuk kebaikan kita kan . memang kita tak boleh melawan takdir . onemorething , aku tak kan lupa soalan yg kau bagi dekat aku hari tuh 'KAU INGAT HUBUNGAN KITA NI HALAL KE?' aku pelik , macam mana soalan tu boleh keluar , kenapa sekarang baru keluar ? dalam masa 3tahun aku dengan kau , baru sekarang kau tanya macam tuh ? aku fikir hubungan kita cuma tunggu nak halalkan jeh sebab kau sendiri yg cakap pasal nak kahwin bagai lah . tape tape tape aku akan ingat soalan kau tuh sampai bila bila k sayang :') now aku baru tahu janji lelaki memang masuk longkang . hmmm kau jaga BABY baik baik k and insyaallah aku akan jaga TADY macam mana aku jaga kau dulu . heeee tu jeh yg mampu aku bagitahu .tentang perasaan aku ? hmm tapelah , biar aku jeh yg rasa semua ni k . cukuplah selama ni aku dah banyak menyusahkan kau . thanks for everything! aku akan simpan kau dalam masa silam aku . baiii , take care , I'm going to miss you NASHI . thats all :')

brb . ASSALAMUALIKUM stalker .