H tag : SEPI SELAMANYA

3 january 2013



assalamualaikum . . . . .  haii guy's , ni pembukaan entry 2013 . alhamdulillah thanks to ALLAH sebab masih bg aku bernyawa lagi hari ni and masih boleh update entry aku yg tak seberapa ni kan . macam mana sekolah korang ? woooo sure ! mesti best kan , biasa lah mula2 bukak sekolah mesti lah best kan . tunggu pulak pertengahan tahun nanti . ermm tidak ku tahu bahh . . haha .

ermm kenapa title aku mcm tu ? ehh suka hati aku lah entry aku . heheheh gurau gurau gurau ~ masuk tahun baru ni jeh , air mata aku asyik nak keluar jeh . teharu sangat kot . yelaa almaklumat lah kan NEW YEAR . new year ? tade kena mengena pun . haha . tadelah , act ni pasal NASHI . tah dah kenapa tah dengan dia tuh , kena sampuk ke hape tah . dah lain dah sekarang ni , jarang dah layan aku . dah matang agaknya? hmm entah la . tapi serious dia dah lain sangat sangat sangat . tak tahu lah , maybe azam baru kott ! tapi kami dah lama tak jumpa  . maybe sebab tu dia jadi lain agaknya . aku tak boleh nak expact laa kenapa dia mcm tu . sedihnye ! aku call berpuluh2 kali pun dia tak jawab . aneh dan pelik .

tapi tape , aku tahu ni ujian untuk relay aku untuk permulaan tahun ni . yeahh ! aku terima semua ni . nak putus ? ohh ada juga laa terfikir pasal benda ni . tapi aku fikir 2 , 3 , 4 kali dulu kalau buad benda tuh . ohhh no ! aku tak kan buad keputusan mcm tu . melainkan kalau dah bincang , dah slowtalk dgn dia , dah buad mcm2 tapi still sama ! memang tade jalan lain lah kot . cuma berdoa jelah supaya ALLAH lembut kn hati dia balik . insyaallah .

dear nashi , kalau kau baca entry ni . aku harap kau faham apa maksud aku k . aku cuma tanak sia2 kan relay kita yg lama ni . aku tanak kau pg tinggalkan aku mcm ni . aku tahu kau sebenarnya boring kan relay kita mcm ni , asyik gaduh je keje kan . tapi tape , aku tak salahkan kau jadi mcm ni . aku tahu kau jadi mcm ni pun sebab aku kan . yela sebab siapa lagi yedok ?  yaa aku tahu aku banyak buad salah dekat kau . minta maaf sangat2 . aku try untuk jadi yg terbaik untuk kau and relay kita insyaallah . hmmm missyou abiy :')

gtg assalamualaikum .