alone :(

11 november 2012



assalamualaikum , hohaiii alahaii rindu nye dkt baby blogger ni . hmm sekang pukol 12 . 34 am kenapa air mata tak boleh stop ni . Ya Allah ape lagi dugaan yang kau beri kan . tadi dalam pukol 12 . 00 am tak tahu la mcm mana kan , hati aku tergerak nak call nashi lepas tu aku terus call . and tibe2 ada kelua tulisan yang aku paling benci sangat bila aku call dia "WAITING" . ohmyyyyy ! game dah start balik . tapi aku tade lah sakit hati / menangis bagai nak gila mcm sebelum2 ni . maybe pengalaman aku sebelum ni dah ajar aku apa erti kesabaran . so aku masih coooooooooooool lagi . tapi bila dah call banyak2 kali , still waiting juga memang air mata aku satu satu menitik . aku cume boleh senyum je masa tu . aku tahu dia nak kebebasan jugakan . so , aku hanta mcg dekat dia . aku suruh dia angkat call aku sekejap pun jadi laa . tapi dia tak angkat  juga . tapelahh , aku memang dah agak benda ni tetap akan ulangX10000000 smpai bila pun aku tak tahu laa .

act , aku dah mula rasa dah benda ni akan jadi . sebab dalam 2 / 3 hari lepas hati aku mula rasa tak sedap . so dah terjawab dah benda ni semua . rasanya baru je semalam aku call dia and borak smpai pukol 5 pagi . hmm tuptup dah jadi mcm ni . sokay laa , kalau ni tuhan dah catatkan untuk aku . aku terima dgn hati yg tenang . kalau dia rasa dia nak dgn perempuan tu and dia rasa dia akan bahagia dgn perempuan tu dia mesti akan minta aku tinggalkan dia kan . so bialah dia yang buad semua ni . aku cuma perlukan sedikit semangat untuk aku teruskan hidup yg masih panjang ni INSYAALLAH :)

nashi kalau you baca entry ni I cuma nak ingtkan you , walaupun kita dah lama kenal . I tahu kita tak kan memahami kan . kalau you dah jumpa girl yang betul2 faham you . I akan lepaskan you sayang sebab I tahu smpai bila2 pun I tetap tak smpurna kan :) I nak sangat tengok one day you akan kahwin and you akan dapat banyak anak . I tahu you tak kan dpt semua tu dari I . apa yg I boleh cakap , kasih sayang I dari dulu smpai sekarang tak pernah berunah , I tetap sayangkan you mcm masa mula2 kita couple dulu . event you ada orang lain pun , I tak kan pernah nak benci you sayang . I tahu , one day I akan kehilangan you juga . okay , hope you dgn dia can be happy . jgn risau I tetap ada dekat belakang you if you susah nnti . you cepat sembuh tau I nak sangat tengok you gelak macam dulu . sayang you banyak banya banyak . hihi . assalamualaikum .

I tahu ni ujian dari Allah swt :)