the moment

31 oktober 2012



haii , assalamualaikum , selamat petangg . hari ni just nak story about him . him ? siapa siapa ? hmm siapa lagi kalau bukan budak lelaki yg dengan yati tu lah hihihi . pejam celik then pejam celik dah 2 tahun 9 bulan kitorang together . macam tak percaya boleh stay lama mcm ni kan . alhamdulillah dgn izin tuhan . so , bila duduk sorang pastu mesti teringat masa mula2 kami kenal . ohhh menggedik gituu >.< hahaha .

teringat masa first time tegor dia dekat sekolah . aku sepak botol air dekat kaki dia , jgn salah sangka k . time tu aku saja nak main sepak2 botol tu, then tetiba terkena dia pastu dia pandang . ahhhhh ! dia buad muka comel dia pulak dekat aku . hohoho mana aku tak melting kan ~,~ so , masa tu lah kami mulakan aktiviti usha mengusha ni . cehhhh ! siapa kata aktiviti tu tak best ? aku rasa semua penah buad benda mcm tu kan ? k tahu dahhhh . and then aku teringat masa kitorang otw nak couple , time tu rehat . aku dgn kawan aku lepak dekat depan bilik pengawas . pastu geng2 dia datang dekat aku duduk dekat sebelah aku . kawan dia memang macam tu . tapi dia jenis ala ala malu gitu kan . dia pun diri dekat sebelah kawan dia , dia diam je . hahahaha ! jelly letteww . balik sekolah je , mesti cepat2 ambil phone then terus mcg . aku tnya dia tak jealous ke kawan kau duduk sebelah aku tadi ? dia balas dia cakap jealous aaa duuu . haaaa , nampak sgt yg dia dah mula sayangkan aku sametimes aku pun dah mula sayangkan dia juga .

sweet je masa menengah rendah dulukan sayang . kalau lah dapat ulang balik masa mula2 kita kenal dulu kan best . sayang , I miss the moment masa tu laaa . I nak sangat hubungan kita bahagia macam dulu , macam mula2 kita couple tu . you sayangkan I , and I pun sayangkan you juga . you buad I happy , I pun buad you happy juga . sayang I tak kesah laa ape yang jadi sekali pun , I cuma nak you stay dengan I smpai kita kahwin nanti k sayang . I tanak kita akhir kan hubung yang dah lama ni . I rasa you pun harap benda yg sama jugakan sayang :') you jangan hancurkan hubungan kita k . I sayang you , I rindu you , I cintakan you . muah mua muah muah . untuk you k .