the moment bila aku rindukan kau

1 oktober 2012

assalamualaikum , haii semua . sihat ke hari ni ? dengar cerita ramai yang tak suka bulan oktober ni betul ke ? awatnya korang tak suka ? hmmmmmmm . tak tahu lah , hari ni aku rasa sunyi sepi sangat . dalam kelas pun tak de lah banyak cakap . tak tahu lah kenapa . tapi yang pasti , aku rindu sangat sangat sangat dekat dia . Ya Allah rasa agak kuat dugaan yg kau beri pada ku . tapi aku tahu Allah nak uji sejauh mana kesabaran aku atas semua dugaan yg Dia kasi . aku cuba nak luahkan perasaan rindu aku dekat dia , tapi semua tu mustahil !

2 hari lepas , aku dah plan2 nak spent time dengan dia . janji pukul 5 pm jumpa dekat KFC . so tengok2 jam dah nak pukul 5 pm , aku pun siap2 lah pakaian simple je . masa otw , dalam hati penuh harapan menggunung dapat lepaskan rindu . masa yg ditunggu tunggu telah tibaaa ! dia datang dengan t-shirt hitam and slua trek hitam , just simple person . aku pun naik lah moto dia . then terus pg tempat untuk di tuju . Ya Allah dalam hati seronok sangat . sebab dah lama kita tak spent time sama samakan . tapi hari yg aku fikir seronok berakhir dgn perasaan yg penuh hancur dan lebur sgt . aku rasa perassaan aku macam dipermain mainkan . seriously , aku memang berharap sgt yg kita macam dulu . tapi habes dengan duka cita ! kau sebenarnya couple dgn dia cuma kau tipu aku then kau cakap kau tak couple dgn dia .

btw , aku tanak salahkan kau and kau pun tak perlu minta maaf dekat aku k . kau tak salah pape . aku tahu , aku je yg terlalu berharap dekat kau sayang , hmmm , dah lama sgt tak panggil kau sayang . aku tahu kau mesti dah lupa semua pasal kenangan kita kan ? sokay lah . hmm harap sgt kau dapat kekal dgn GF kau . kau kata kau nak setia dekat dia kan ? okey tu perkara yg bagus sayang . dalam hati aku mungkin sedih bila mengenangkan semua ni , tapi aku nak jadi perempuan yg kuat ! aku tanak tunjuk kesedihan depan org lain . yeahhh ! aku tahu aku kuat right ? bila sedih , aku akan ingat kata2 kau masa pujuk aku '' yatie , dah dah . lap air mata tuh , jgn nangis lagi k buruk dah muka tuh .''   hmm teharu sgt ^^

sumpah sayang , aku rindu nak pergi sekolah sama-2 , balik sama-2 , jalan sama-2 , lepak sama-2 , bergurau senda sama-2 dengan kau ! tapi tu cuma hanya perasaan aku yg kau tak kan faham smpai bila2 . thanks sayang untuk semuanya .


                                   * walaupun dah lama , aku still ingat kita jadi gila time ni