25 sept 2012



assalamualaikum , fuhh ! fuhh ! dah berabuk dah baby blog aku ni . alhamdulillah , thanks to GOD sbb masih lagi bg pluang aku berblogging hari ni . masih ada lagi ke org yg nak stalker blog aku ni ? -__- harap2 masih ada lah kan . so lagi beberapa minggu aku nak exam *final exam . btw , semua yg dah belaja, semuanya dah luput . Ya Allah , teruknya aku ni . tu laaa , asyik bergosipppp je kerjakan . hmmmm , dalam otak sekarang STUDY , STUDY , STUDY . tapi tak tahu lah bila nak study nya hahaha . kerja folio akaun aku , alhamdulillah dah nak siap . errrr , selamatlah IMBANG . huhhh , thanks dekat FATIN , SHAHIRA , ECHA sbb tolong aku siapkan kerja ni semua . kalau korang tade , tak tahu lah apa nak jadi dgn folio aku tu kan :) hehe , ohh my dah lama nya aku tinggalkan zaman couple ni . adalah dalam 3 month , oyeahhhhh ! btw , aku dgn dia cuma kawan je . yaa ramai yg tanya aku couple dgn dia balik ke ?  mmg tak lah jawapan dia . dia kan dah ada GIRLFRIEND . tak mungkin lah kami couple kan ? aku percaya , if jodoh aku dgn dia insyaallah tak kemana juga kan .  aharkk ! okay lahh , time to sleep sleep . hahaa , harap mimpi best malam ni , kikikiki . byettttttttttttttt
much love