jangan berlagak sangat yew

30 august 2012


haii , assalamualaikum semua :) ohh lama tak update kan ? k tahu dah . faham2 jelah kan , sekolah dah start . macam2 kena buad . nak buad kerja kursus akaun laa , nak study untuk exam la , nak fikir tu la , nak fikir ni la . huh , macam2 lagi laa . atotototo , macam dah besar sangat je kan aku ni . HAHA . ohh , bila dah start sekolah ni serabut pulak kepala otak ni . ada , budak junior yg tak puas hati dgn aku laa . ada yg saja nak buad aku jealous la dgn BOYFIE dia tu ! menyampah je aku -_- ha , yg pasal budak junior tak puas hati dengan aku tu , hari tu bukan main lagi sound2 aku , cakap aku nak rampas kebahgiaan org . then aku nasihat dia , aku cakap la JANGAN BANGGA SANGAT LAH DENGAN KEBAHGIAAN YG TUHAN BAGI SEKARANG NI , SEBAB BILA2 MASA TUHAN BOLEH TARIK BALIK . pastu dia kutuk2 aku lagi . last2 , semalam nampak dia termenung sorang2 dekat depan pintu kelas dia termenung mengenang kan nasib (dia dah break off) haaa , tu lah . aku dah cakap dah . TUHAN tu maha adil .
pastu , yg pasal budak yg saja nak jealous kan aku tu . elehh , ingat aku kesah sgt ke ? ehh , makin kau buad aku jealous , makin bertambah kuat lah kesabaran aku tau sebab kau menguji kesabaran aku . ada faham ? then , kau ingat dengan niat kau yg saja nak buad aku jealous tu , kau boleh tahan lama ke dengan dia ? fikir lah sendiri . 
dalam minggu lepas , ada juga lah org yg tak puas hati dengan aku . aku pun tak tahu lah kenapa kan . aku buad lah DP dengan mamat ni . tah macam mana , ada org dengki . dia comment gambar tu , maki macam2 laa . perkataan BODOH yg dia bagi dekat aku . Ya Allah , nampak sangat dia dengki kan . lepas tu , bila aku nasihat dia pulak yg tanak dengar . tah laa , doakan tuhan lapangkan dada dia untuk dia sedar akan kesilapan dia . aminn :') sesungguhnya kita cuma manusia yg sering melakukan kesalahan , dan memerlukan seseorang menegur kita . SORRY tu guys yg terasa .